fredag

En underbar dag för vissa . Men för mig har det inneburit liggning på soffan med svettningar och huvudvärk.
Jag fick frossa igår efter jobbet och med det feber och halsont.
Vi som var bjudna till Tina o Zellatin o mitt underverk ikväll på middag.

Men det får tyvärr vänta tills en annan dag. ikväll blir det mys i haga, med mycket trevligt sällskap.
inser för varje gång att jag saknar dig otroligt mycket när vi är ifrån varandra.
                                                                           Vill vara med dig jämt !!
Fast ibland så måste man vara det ....eller hur ??
;)

Imorgon så ska vi åka ut till "fagga" för lussebulla och kaffe på fm . gott..

Syns imorgon då !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0