sjuk måndag..

Även idag så ligger jag .
Kanske inte helt däckad men väldigt väldigt nära...
Har en hosta som retar mig så jag håller på att bli tokig, en snuva som inser att den trivs i min näsa. ..what!!
Själv så älskar tydligen min kropp att ligga på min soffa . liggsår !! 
Ja ja nog med att tycka synd om mig själv..Vill någon annan göra det "so be my guest"....

Idag så är det en konstigkänsladag.Vet inte riktigt vad jag vill .. men det löser sig .. ALLTID!!! 
Pyss på er !!
Saknar mina kids,min lillbästis o mitt underverk !! kram på er !! 

En av mina goa vänner ska ha barn ,, Hennes första ,hon längtar ,det gör jag med ! Fast det kommer att bli jobbit med tanke på att hon bor inte i närheten.......men till sommaren så kommer vi att hälsa på er !!!  

Kommentarer
Postat av: jessica

vem är det som ska ha barn ?

2008-11-25 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0