Dagens stegis..

Vanligtvis när jag jobbar på "golvet" så brukar min stegräknare kl 12 stå på 4000 nåt ,
Idag vid den tiden så stod den på 750 nåt !!

Förklaring !!
Jo jag har varit på en stillasittandes utbildning idag ,från kl 8.30 tills nu !!
Och för övrigt så ska vi ha avd möte nu på kvällen så det lär inte bli så mycket förändring !!
Men !!!
Jag måste bli bättre på detta för den jag har utmanat är kilometervis framför mig !!
Satan i gatan Helene !!
From nu så ska denna lilla manick vara över 10000 varje dag !! hmmmm .. oki !! Så nu vet ni /jag..ses senare då !! 
 

Kommentarer
Postat av: Helene Nilsson

Imorgon sitter jag på utbildning mellan 8.20-16.30... lär ju få ägna hela min kväll åt och gå och gå och gå...

2008-10-20 @ 21:49:47
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0