Feber !!!!! :(

Jag somnade igår kl 8 nåt på kvällen . Vaknade av att A bad mig att gå å lägga mig i min säng !
Sov med kläderna på för jag frös o nös hela tiden .. Idag klev jag upp med känslan av att jag var frisk  åå ja... det var jag inte "!!!!

men jag kom till jobbet ,jag har ju en inskolning !!! en till denna höst !!
Men iaf så satt jag där å gjorde mitt bästa ,ansträngde mig verkligen til det yttersta !!
men nu när dom har gått hem så har jag tagit febern ,som jag äve gjorde imorse när jag kom .Då hade jag 36,7 där brukar jag ligga nu hade jag 37,6 mmm den j-en stiger . Så nu sitter jag här på jobbet med en sprängande huvudvärk ,feber o snornäsa ,,Fy vad trevligt !!
Jopp så nu är Taxin beställd .Jag far hem till mitt o sover av mig detta å återkommer förhoppningsvis imorgon .....

ses imorgon eller förhoppningsvis ikväll ---..

Kommentarer
Postat av: monica

ååå krya på dig !!

Vila nu !

2008-10-08 @ 12:51:11
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hoppas du snart är på benen igen, ingen höjdare att vara sjuk



kram

2008-10-08 @ 22:15:25
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0