glad natt då

Nu har jag jobbat och förhoppningsvis gjort klart mitt projekt. Hoppas att det blir godkänt bara. Det tog mig denna dag att fixa ordning jobbet. Fast det har inte varit sitttandes i timmar i streck .Utan telefonen har ringt och msn har blippat. Katten som flygit fram å åter,tvn som har haft en bra söndags em. Så om jag skulle ha sluppit allt det så hade det säkert bara tagit 4 h .denna gång ..
Så nu vet ni vilket jobb jag har gjort ....

Nu är jag skit trött men jag ser framemot morgondagen. Iofs så kommer de sura hantverkarna o stänger av min toa för en tid(du kan spola med en hink !!!)...snäll som jag är så var det bara att se sanningen i vitögat. Jag måste sova borta i veckan ....

Imorgon träning med Carina som inte kunde följa med på partyt till fredagen och en kaffe med .....
Hörde att volleygirlsen vann ,.Tack gode gud för det !!!!!!
Nu så nattar jag .Är helt slut och ögonen blöder . Ska jag gå till jobbet imorgon isf kl 06.30 måste jaggå ..
va tycker ni ???

Stegisen slutade på 7800 nåt..


nattinatti!!!!

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Önskar dej en fin början på en ny vecka!

2008-10-13 @ 05:18:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: monica

vem sa du dricka kaffe med???

2008-10-13 @ 22:51:49
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0