Helg!!!

Nu blir det lugna gatan .eller ..nja ! Nu blir det vin o film ,mys o pys . ikväll.
Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra . Kanske till tina o Selin . På söndag så ska jag passa min lill bästis Sanna !! Föräldrarna ska visst roa sig kungligt med Uffe på Tonhallen!
Inte direkt min favvo men deras !!

Så ikväll blir det mys o pys. lugn härlig fredag!!

JAg är som sagt resurs för en tjej som har Down Syndrom .Idag har hon tagit livet med en klack spark! Tjejen har busat och skrattat så vi har nästan legat dubbelvikta . Hon har gett oss en fröjdefull fredag!! Härliga barn ..(Detta får jag skriva har pratat med föräldrarna om det )
Så nu ska jag njuta i goda vänners lag av en slurp vin o film !! Ses när vi ses
(Å jag ska inte ge nåra råd numera, Inte för att jag tyckt att jag har gjort det men )

Stegisen står bara på 3000nåt men det blir bättre tillveckan . Det lovar jag Nilssons flickan ,,! Ge inte upp på mig !!

Kommentarer
Postat av: P

Ha en skön helg!

2008-10-24 @ 19:12:47
URL: http://elektrohem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0