jag flög upp !!!!

Bokstavligen så flög jag upp !!! Hade ingen aning om vad klockan var .
Det small så in i bomben och jag var i en dröm iofs om ett äcklit ex o hans tjej ,var precis på väg att få slå till henne ,
men iaf så small det !!! Jag sprang upp ,inga glasögon och nästan helt näck sökte o letade efter vad det var.
Hittade den skyldige i köket !!
Nisse igen ..

Den här gången hade han dragit ned en blomma från fönstret o naturligtvis så sprack krukan!!!!
Tror att det är den 4 de krukan på ett kort tag !! Nisse satt lugnt bredvid o nosade (va hände ..tänkte han säkert ) ..
Jag förbannad för jag ville faktiskt sova mer än till 7.30 .. skit katt !!!!!
Dammmsugaren fram o kaffet på .
Sen gick jag å vilade ett litet tag tills samvetet kom fram .

Nu har jag fikat o ska kolla på Miami Ink på 6 sen blir det en prommis ska se vad stegisen ger idag,när jag är piggare . SEn måste det bli ett jobb som jag har skjutit på ett himla långt tag !!!!!!!

 

Kommentarer
Postat av: monica

ja den nya serien på svt heter ju livet i fagervik tänkte om det var den !

2008-10-12 @ 10:07:18
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: steffegranat

du får väl sätta dubbelhäftande tejp under krukorna i fönstret... ett tips bara.... hehe

2008-10-12 @ 20:51:49
URL: http://steffegranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0