Knäet ...

Nu så kastar jag in handduken eller det blir ju fel . Jag kastar bort näsdukarna för nu är jag inge snoriglängre.( glöm det jag sa om handduken ) .


Jag gjorde illa mitt knä för ett tag sedan ,rättare sagt 2007 i feb ,dagen innan jag fyllde 35 eller hmm.. 25 menade jag .. he he he ..
Som sagt så fick jag spendera min födelsedag på Akuten .Inte en enda snygg doktor ,,,tragiskt !!

JAg hade gjort illa mitt inre ledband ,min inre minisk och den yttre ,o främre korsbandet var trasigt .  Detta gjorde så att jag blev sängliggande mer el mindre i 3 månader .
Dom opererade mig den 26 april. 2 veckor efter så kunde jag jobba 75%.

Alltså min slutsats av detta är varför tog dom inte och opererade mig nästan på en gång så jag slapp ligga så länge o kämpa och ha ont och fick ha sjukbidrag i tre månader.Om dom gör så här med alla som gör illa sig så måste det kosta multum med pengar ,vikarie för den sjuke plus pengar till den som ligger .
 Gör detta på engång så blir allt bättre !! Eller har jag fel !!

En annan sak i detta är att jag endast har fått av mitt försäkringsbolag  805 kr !!!
 Varför dom inte ger mig mer är för att då måste läkaren skriva ett intyg att mitt knä är mindre använd bart och då kommer det alltid att stå så i mina papper .Som ett handikapps papper..Så därför har jag inte fått ett papper .
 
MIna vänner sa att du har en försäkring genom sporten (lisensen) trodde jag med !! Den är till ingen nytta alls ..
 
Varför tar jag upp detta nu ?
JO för att jag fortfarande har ont i knät o kan inte böja det som jag har kunnat gjort och ibland så blir jag så förbannad över att detta har hänt mig .. men men ...

Kommentarer
Postat av: steffegranat

du ska se hur mina knän håller på att svälla upp efter dagens bravader.. du får gärna komma och blåsa ;-)

2008-10-12 @ 20:47:29
URL: http://steffegranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0