Lördag

JA som sagt så gick Pillan inte ut . Jag gick på festen o tog mig en drink o surrade och umgicks med en bunt´
"milfare"....Men efter det så bar det hemåt.

"JA så du Pernilla ska inte med den här gången heller " ..Hmm Nej jag lixom tycker det är samma personer ute som förr( hur kan jag veta det nu ??) Ja den kommentaren sa de . Ja du Pernilla du sk a....
Fick jag min stämpel nu ..TråkPIllan eller??
Fast jag kan lova attdet var otroligt skönt att vakna imorse ,gick till bageriet köpte bröd .Bägge kidsen sover fortfarande. Jo bägge har sovit här ...Första gången Sandra sover är sen Gud vet när !!

Dagen ..HUr blir den ?? JA vem vet ! Ses

Kommentarer
Postat av: Monica ♥♥♥

roligast är att ses hemma håller med dig ;)

2008-10-18 @ 14:45:01
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0