lussebulla..Tack !!!

Mamma !!!!!
Ja vad är det ..

Visst skulle vi baka i helgen ??
Skulle vi ..stönade jag ur mig !! pust
Jo sa Amanda vi skulle baka lusse bulla ..??!!

What ! Sa jag det att vi skulle baka .. (Jag ville komma ur detta .. ) 
JA det sa du !! Köper du detaljerna på Ica sen ..

FAsiken vad man lovar ibland alldeles för fort .. men men nu ligger dessa underbara nybakta frestelserna framför ögonen .. o god blev dom med !!!!!!
 

TYcker ni att det är för tidigt med lussebulla nu ????

Kommentarer
Postat av: Elin Löwengren

Jag ska också baka lussebullar om ca 3 veckor. Finns det något godare än lussebullar och mjölk ?

2008-10-18 @ 17:44:23
Postat av: Helene Nilsson

Det är aldrig för tidigt med lussebullar... världens godaste bullar... Mumma

2008-10-18 @ 20:27:24
URL: http://www.taflin.net
Postat av: Monica ♥♥♥

gott gott ;)

2008-10-19 @ 12:14:47
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0