Oj Torsdag !!

Igår så hände det saker !!
Var på två möten ang livets vägval !!!
! a mötet var ett super möte med mycket förståelse o klarhet .
2 a vad ett möte av kalibern lägga upp ,få klarhet ,hur o varför ??
Men bägge var mycket givande , resultat redan idag ! 2lektioner !!!

mellan så åt den förra familjen på Tandorii istan .. men shit va gott o vad kul att äta ute !! på lunch är det ovanligt !!
Gårdagens steg var bara 4900 nåt ,men det är somsagt förståligt . sitta o åka bill gå lite eller inget , då blir det så !!
dagen statade med att det regnet gjorde så att jag inte gick till jobbet . ! men jag ska träna o troligen fara till min goa vän Åsa . Skönt !!

Höres sedan alla !!!
Har kollat på dator men jag tycker den biten borde min man ta hand om !!! mmm inte undra på att jag inte har nån dator än !! jag har ju ingen man än ...;) hi hi hi hi

Kram på er !!!!
Anna om du läser min blogg  , ge dig till känna!! Jag har tappat bort dig på någevis !!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det stämde faktiskt, men för att liksom väga upp det hela har jag idag bara vandrat 823 steg och okej klockan är ju bara tjugo över två men jag lär inte komma upp i så väldigt mycket mer :(... men men nya friska o morgon eller hur :D

Vad roligt med annorlunda, menar: hur mycket man än älskar sitt jobb är det alltid kul med lite annat ibland... Är vad jag behöver just nu, en liten kick i rätt riktning// Solkramar

2008-10-02 @ 13:29:46
URL: http://storastorasyster.blogspot.com
Postat av: steffegranat

2008-10-02 @ 18:25:30
URL: http://steffegranat.blogg.se/
Postat av: steffegranat

Jag kan hjälpa dig om du behöver det... tänkte på datorn! Vi får väl ta en fika i helgen eller till veckan så kan vi passa på att titta på en bra...

Kram

2008-10-02 @ 18:26:35
URL: http://steffegranat.blogg.se/
Postat av: Elin Löwengren

har sett att dom har en bra och billig dator på Media markt ca 4000 kr kosta den. Vi funderar på en sån.... Men den var bra sa Magnus som kan allt om sånt där. Ett tips bara ! Hoppas allt är bra !

// Elin

2008-10-02 @ 19:20:23
Postat av: monica

men du får kolla rundt eller ta stefan erbjudande;)

Indiskt är gott naminami

2008-10-02 @ 19:37:56
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0