snuviga torsdag ..

Hemma å ligger . Försöker att få iväg D till skolan . Hon ville för hon fick lov att vara hundvakt på fredagen . åt syrrans LillRottis Svea . Härlig HUnd på 6 mån tror jag att hon är .Dom har även Zantos en lilllillrottis på tre mån kanske han är .....
Undra bara hur min lill Nisse kommer att klara sig . blir han en mumsbit eller en kompis.. ja man kan undra ?? 

Nu så ska jag lägga mig . sova en stund ,. 
JO dom ringde . ehh hej  .. ja hej . jo vi ska kpmma å fixa ditt badrum idag ,, du blir utan toa.  mmm men nej inte nu när jag är sjuk .. hur länge försvinner den . jo det blir så länge som golvläggaren håller på . och jag vet inte riktigt när dom sksa börja ... Återkom till mig när dom vet när dom ska börja .sa jag då !!
 
Idiot !! Hantverkar jävel .. grrrr. det sista sa jag inte ....  
så nu blirr vi utan toa jamen härligt !!!! FAst inte förräns på måndag för då tänker jag vara frisk å jobba ...

Kommentarer
Postat av: monica

ååå joobigt jobbigt men ni får in en torrdass va? eller måste ni till källaren?

2008-10-09 @ 13:12:43
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0