Strax

Så ska mitt badrum vara klart . Jag har nu gått utan b-rum i fyra veckor!! Fattar ni vad skitig jag är ..Jag luktar icke gott numera .. hi hi hi hi ..  men men  mattläggaren ringde idag .

-Du det var en matta som jag aldrig har lagt det där ..-

-jaså ..--mmm(bådar inte gott)

-Jo så nu fatts det bitar !! För den skulle läggas på längden ist för bredden (eller om det var åt det andra hållet )

- jaha .. hur menar du ?,sa jag !!

- jo vet du det är den första gången jag lägger denna matta å till den så ska man göra vissa saker som jag hade glömt att beställa ..

- oki ehhhh

- när kommer nu kalaset att bli klart ? 

 -te veckan troligen !!!!


Skönt .härligt lovely underbart ..ännu en helg utan b-rum!!!!!    :S

Kommentarer
Postat av: Monica ♥♥♥

tack ;)



va typiskt ännu en vecka sen blir det säkert över nesta helg med !! hoppas inte

2008-10-16 @ 12:37:01
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Monica ♥♥♥

tack ;)



Hoppas verkligen det blir klart nesta vecka bli inte förvånad om det går över nesta helg med !...

2008-10-16 @ 12:39:11
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fast det låter som som dom vill göra ett hyggligt jobb ändå istf (som hos grannan) att bara lägga in mattan och låtsas som ingeting när det bli fuktskada igen om tre år.

Grannen fick göra en stämningsansökan till tingsrätten för att byggfirman skulle ge med sig och betala renoveringen. Inte kul alls.



Den är det ju tråkigt att vara utan badrum förstås.

2008-10-17 @ 07:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0