träning=bulla...;)

Jag for och tränade . Stenhårt på Helax..Benen just nu efter 2 h känns som om det är någon som har satt ett par 25 kilos vikter på dem .plus att någo har glömt bort att göra dem böjliga..shit !! Hur ska det kännas imorgon efter detta !!

blev sedan kaffe sugen så jag drog min näsa norrut . Till Åsa !!

Där vankades det bulla ,kaffe o sist men inte minst mat!! mmm Det var iaf GI inspirerat! Ja maten iaf .
Sedan fick jag den härliga möjligheten att få duscha med min lilbästis.
Jorå vi duschade i en halvtimme .nice!!
Mitt badrum håller snart att få färg på väggarna.Jag har fått proverna på väggarna o mattan.Det kommer troligen att bli svart golv,vet inte riktigt vad väggarna bli.Kanske nåt grått med vita "blommor". Kanske kanske !! Sen är det resten av lgh !!!

Ida har stegräknaren bara gått til 5500 !!! 
Usch ! Det som började så bra !!
Morgonen blir jobb .som vanligt och sedan lugn myskväll med hemma pizza med kids/en.. 
Puss på er!!!! 

Kommentarer
Postat av: monica

men du har jo tränat massor då är väl 5500 bra eller ?? ja vem är han egentlig?

2008-10-02 @ 20:20:36
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: pilla svarar

jo visst är det bra ,fast visst är det bättre med 10000 steg ,fikavän snart..

2008-10-02 @ 20:25:33
URL: http://pillanlandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0