underbar helg!!!

Startade med vin o mys på fredagskvällen. skönt och underabart härlgt !! Trivsamt o njutbart !
Lördagen fikade jag med Åsa sen lite shopping För att sedan på kvällen gå ut med mina volleyvänner Jennifer O Paula. , Gick på bishop sen till O´learys sista stället är visserligen inget för mig men det fanns nåt att hämta.
God frukost på söndagsmorgon .,,... å nu bäsvakt!!!!

En sammanställning av helgen .skratt ,sällskaplit,, blickar. surr ,humor underverk, lite sömn. öppenhet, ärlighet,mjukhet sprit, mat,godis,telefonsamtal,rivsår av katten, märken på kroppen,joller ,prommenad,mycket förtroliga samtal,dans ,återigen skratt o skratt ,,,

Det var en del av min helg !!!
Hur var eran ??

Kommentarer
Postat av: Stefan

Helt underbar helg!

2008-10-26 @ 20:42:59
URL: http://steffegranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0