Uppdatering!!

Ja då ska vi se :

Lördag var det meningen att jag skule gå på hockey .men som sagt så blev biljetterna inte gratis plus att jag höll på att städa o torka golv samt att få det höst fint i vardagsrum. Stora D kom o käkade hemmapizza . Det är så trevligt när hon kommer .A blir  så pratig o mer diskusion benägen när hon är hemma.
Söndagen så startade jag med ljus o kaffe framför tvn . Regnet öste ned ute o det blåste utav bara den . Tog på mig kläderna för att prommenera, i 1/½ h var jag ute o gick . Regnet gjorde mig dyblöt men jag tyckte det var den bästa av dagarna jag har haft.
Sedan så blev det tvättstuga .samt go mat ,lite plugg inför måndagens utbildning. Helgens slutfas är: Mycket don o fix samt 9500 sammanlagt isteg. Härliga Helg !!! Kom tillbaka !! 

Måndagen startade med att gå på utbildning .Efter 2 h surrandes så gjorde jag stan . Åt lunch o strossade o fönster shoppade. Tränade i en timme .armar axlar rygg !! Plus lite framsida ben . tränade 2 ggr förra veckan o har nu startat med en trn denna vecka. 
Dagens  start började med knäskrik. Knät sprakade o gjorde ont så tårarna kom , men nu är det som vanligt !! Fattar inget !
Men när jag tänker efter så har jag kört hårt på ben a i styrketrn . så det kan ju komma därifrån.
Imorgon ska jag återigen ta på mig volleykläderna för att hjälpa till med träningen.Dom frågade å jag sa ja!! 

Återkommer senare idag ! Kram på er . Ser fram emot festen den 17 tjing !!!  

Kommentarer
Postat av: monica

låter som du haft det bra ! Jag gillade också regn o rusk dagen vi hadde i söndag s

2008-10-07 @ 13:09:34
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Petra

Låter mysigt :) jag var inne heeela lååånga söndagen och bara tittade ut på allt regn och rusk utanför, det var också härligt... Ta det lugnt med knät// Sol

2008-10-07 @ 14:12:09
URL: http://storastorasyster.blogspot.com
Postat av: Helene Nilsson

Jag hoppas det är min fest du har bokat in dig på den 17:e...

2008-10-07 @ 20:01:10
URL: http://www.taflin.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0