13 !!

vanligtvis på måndagar så slutar jag kl 13 , och då brukar jag passa på att göra sådant man annars inte hinner med som att .. ja ! just nu kommer jag inte ihåg nåt .nä !!
Idag är det även en sådan dag då jag slutar kl 13 ,men eftersom vi ska ha möte på jobbet kl 16.30 så tyckte jag att det inte var nåån ide´att fara hem emellan. Så nu är jag kvar sitter och skriver sådant som man annars inte hinner med att skriva . Som dokumentation o kollar igenom andra viktiga papper . Tittar igenom utbildningen som jag går samt att fixa med planering av arbetet i barngruppen ..

Ikväll blir det fortsättning på allt detta . Så jag kommer att vara bra trött i huvut efter denna dag !!

Men som sagt .Jag har världens bästa jobb !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0