:( Å :)

Dagens minus : Vattenskada ,glömde viktiga papper på jobbet som jag ska ha på mötet imorgonbitti, skolarbete som inte funkar,alltid numera j-ligt trött ,dåli på att träna upp mitt knä ,Katthår som flyger hela lägenheten...........

Dagens plus: ?????????  ..................mmmmmmmmmmmmm.............låt mig tänka ............. jo det måste vara att jobbar dagen gick så fort ,rätt ok dag på jobbet.....fick skjuts till jobbet ,fick en prommis hem (kunde likaväl vara på minus sidan )
Åt choklad när jag kom hem (samma där kan åxå vara på minus sidan) blev intervjuad av ST  ..............................

hmmmm .. ja så fick det bli !!!!

Imorgon får jag inte GLÖMMA T-STUGAN DEn har varit bortglömd nu i ett par veckor ,Å  ...shit  jag glömt vart den ligger .."åt vilket ska man gå """

Kommentarer
Postat av: monica

Skriv lappar lättare att kommaihåg och sett larm på mobilen det er bra !!

2008-09-04 @ 19:55:12
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0