äntligen dagen till ända

Gick till jobbet ,i hell regn ! Har ni sett en blöt katt ..mmmmm.. ungefär lika dan såg jag ut .. mmmmm ..jobbade slet skrattade .rastade ,va ute i regnet , fick skjuts till bror .
 Där landar jag högst förvånad över att min bror har bott i sin lgh i 2 år å jag har varit i hans lgh 1 ggn !!!!!!! va i hela världen !!
Han sa att det berodde på att han inte hade varit hemma o inte varit sååååå intresserad att göra lgh fin så att man kan besöka den !!
jag tycker iofs att det lät fint men fan i helvete så dåligt !!
Att aldrig ha varit i sin brors lgh , å pluset över allt var att morsan o han hade städat så in i bomben ,dagen till äran !!!
 Å nu så var lgh tipp topp !!!!! Shit så nice lgh .. me like !! Så nu vet jag vart jag ska slagga när jag inte vet hur jag ska komma hem från krogen på natten .."Jag står för frukosten"""" prommis you that !!! 
Nu hemma har en hel del skit att göra rent jobb mässigt men shit va slö jag är . Måste nog stanna en em nåndag denna vecka eller mer troligt nästa .. jo jo .. onsdag i morgon .. mmmmm..

Det erbjudandet jag fick på lördags kvällen var/är jag glad i dags läget att jag sa nej till !!! hi hi i hi ihhhiiii ...  

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kokar makaronerna tills dem nästan e klara

Sen lägger jag hälften i en ugnsfast form, sen köttfärs i mellan och resten av makaronerna.



Köttfärsen steker jag med allt det man vill,

lök, kryddor, champinjoner och chilisås.

Som en köttfärsröra.



Sen vispar jag 4 ägg

och 4-6 dl mjölk peroende på hur stor formen är.



Häller allt över formen

In i ugnen på 200-225g i ca 35-45 min.

Sista 5 min öser jag på massa riven ost.



Det blev gott

2008-09-02 @ 19:44:08
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0