Dum !!??

När jag kom hem ikväll så blev det fart på Nisse(katten) .Han for som en raket fram å tillbaka i lgh !
han kollade in vart jag gick o började smyga efter mig . när jag vände mig om för att leka jagis med han så for han iväg som en fartrand !!!!
jag jagade han o sedan vände vi o han jagade mig !!
Vi lekte alltså jagis .. mmmmmmmmm så man kan inte säga att en katt är dum . För vilken hundägare kan få en hund att leka jagis??? 
 
Eller hur då N & Å ????

Kvällen var super trevlig .Vin ,mat o lite gotta !!! trevligt som bara den .Min lillbästis somnade tidigare efter vi hade busat så vi kiknade bägge 2 .. pyss på dig ..!! 

Tack för en trevlig kväll o tack N för att du finns om det behövs !!!  

Kommentarer
Postat av: Malin

Vänta nu...vilken hundägare kan få en hund att leka jagis? Maja är självutnämnd expert på det området! Speciellt när Max får igång henne. Max springer fram och puttar till henne, Maja jagar och välter Max som skriker lite argt, kliver upp, puttar Maja, Maja jagar, välter, grin, upp, putt osv... ;P

2008-09-14 @ 00:53:04
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Åsa

Håller med föregående talare, Foxi & Sanna jagas hela tiden. Sen är inte en katt smart för att han går åt ett håll och sedan ett annat ;) Katt e katt that´s it!

2008-09-14 @ 09:47:48
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0