FaNnusättsdet

Telefonen ringde:

Jag: Ja, Pernilla !

Rösten: Jo ,heaj!!
Jag: Ja ,eh Hej !!
Rösten: Jo ,Jag riaenger ifraån HUOSBEE.
Jag : mmm öh ..oki !!
Rösten : Jo ,du haer juo en vauttenskada..
Jag tänkte ..Fan Fan Fan ..
Rösten : JO ,så jag koemmaer imoergoan bietti. kl 7 ,,!!
Jag : Ta mig Faaaan,, Vilken tur att jag jobbar imorgon .Nej det var inte så jag menade .. (Tala om att bli röd ) samt så vet jag inte om han hade förstått vad jag sa eller om han forsatte att prata än då ..
Rösten Jo Som sagt så kan jagbehöevae ean nyckeal .
Jag : japp se det som fixat o  klart
Rösten : Så imoarguon rivs väggarna ..he he he

Vilken J-la humor .. 


Alltså from imorgon så har jag ingen dusch !!! i ca 2 mån framledes...


Kommentarer
Postat av: P

2 månader? Jisses ska dom byta hela badrummet?

2008-09-18 @ 00:23:03
URL: http://elektrohem.wordpress.com
Postat av: monica

men det blir fint när det är klart...

2008-09-18 @ 13:45:43
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0