Fortfarande i lekar tagen ..

Sitter här igen okollar på hur man kan göra bloggen snyggare .. mmm å förvarje stund så hittar jag någe nytt ,, vil ha färgerna rött o vitt o svart med detaljer i bakgrunden .. det tror jag på .. så ska snart lära mig hur man lägger in en bild i bakgrunden ,en fast !! ja inte för att jag vet va det är men det låter snyggt ,fast !!
sitter förmodligen fast när du skrollar ,den följeer inte med ,,ja ja  men för idag får det vara så här !
Nu är jag lite små seg o ögon locken är trötta .


Dagen har varit seigtseeing tour uppe i stöde/viskan/munkebosjön, jisses vad vi for hit o dit !

Min mor visade oss vart hon lekte när hon var barn o vart hon bodde .Huset for vi förbi o skolan som de gick i fick vi se  o där de lekte o där de hämtde deras far på den lokala puben o vart mormor var när hon hade "friskvård"(hälsohem) o det stora hotellet som idag var ett gammalt ruckel som såg ut som ett spökhus .Där bodde det visst folk idag !! Usch ....

Munkebosjön skulle vi bara å fara dit för att vända sa mor .för det är en liten liten marknad ja inte en direkt marknad heller nåt enstaka stånd !!
JO jävlar du !!!! När vi kom var det kö så långt du kunde se  o folk till förbannelse o stå å vänta för att L skulle ha en kålbulle tog oss ca 30 min !!!!

Men dagen var underbar ,fika i det fria å en massa skratt o bilkörande o buskörande ,för tvillingen Lars är inte till att leka med i trafiken ..!! Bus lars !!!

ses
Imorgonärenannandagmedpillanlandell

Kommentarer
Postat av: steffegranat

Bloggen tar sig! Låter som ni haft en kanon dag! vår har vart fin med (läs bloggen) Nellie sover nu och pappsen ska nog a ett glas rött och läsa sin nya bok.. Ingen utgång för den här herrn på ett tag nu.. har mina perioder med krogen typ.. just nu har jag ledsnat! hahaha Men vet du en sak.. hade inte fattat att du var från stan.. haha Där ser man, small world! Ha en underbar morgondag! det blir finväder, sanna mina ord! Kram

2008-09-06 @ 21:10:28
URL: http://steffegranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0