Gårdagens farande

Började med att jag kom hem efter jobbet . Ringde Tina å fick genast en Selin längtan . ringde mor o erbjöd henne att följa med så jag fick ha bilen . Hon var inte sen med att nappa på att se en go bäbis .
Där var vi i en timme .
Fick läsa en dikt skriven av självaste fadern i huset .Dikten var ägnad till sin underbara värld ,sina tjejor.
Jag läste högt ! Mor började fälla en tår o jag fällde flera . Vilken människa att skriva så underbara dikter ....jag ryser .

Sedan iväg till min syster o mina gosyskon barn . pussade på de länge eller så länge jag fick !!
Underbara goungar!!!!
Deras numera större Rottisar har fått karaktär ,Härliga hundar med pondus, Syrran har ett fast grepp om de dära två !! PLi!!!kallas det !!

Puss på er alla !!
Va händer före er ikväll då !!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0