hemma nu ..

ligger o kollar på tvn . blev skit trött av dagens alla tider att passa o möten som skulle gås på . + att allt rasade där jag gick !!
 
Så nu när jag kom hem slängde ihop en pasta med god sås till med tillbehören broccoli ,svamp skinka. solrosfrön kryddor o lite matlagningsgrädde som färgades röd av tomatpuré . gott !!

Så satt jag på tvn , mmm , ja eller det lät lite konstigt !! Jag tryckte på knappen så tvn startade ,kanske jag skulle ha skrivit. Å la mig på soffan o såg på trean ,Extreme Home makeover !! Har sett avsnittet förr men likförbannat så gråter jag ändå . Usa Program!!!!
allt är stort alla är ledsna ,allt är extremt sorgligt å alla blir otroligt glada . Jag vet hur det slutar varje gång men samma vissa om o om igen .Jag faller i gråt !!
Fast nu gråter jag för allt idag "! För att jag fortfarande har ont  knät o det funkar inte som det ska .att jag tränar för dåligt ! Att jag käde mig lite ensam ,att jag hade bråkat med de mina . Att mitt badrum såg konstigt ut när jag kom hem .Att det var torsdag o att jaghar ont överallt .
Fan fan fan !!!

 Fast samtidigt så skrattar jag idag för att jag gråter !!! Hmmm ....

Kommentarer
Postat av: Petra

Japp, jag vet hur det känns!!! Gråtandet kan ibland få en att skratta, för att sen gråta....

Men hur det än är så brukar det ju bli bättre, sägs det i alla fall :)// Sol mellan tårarna

2008-09-18 @ 17:38:04
URL: http://storastorasyster.blogspot.com
Postat av: pilla svarar :

Tack . jag vet att detblir bättre men just nu är det lite tårigt ,fast om en stund så blir det bättre !!

Kram på re

2008-09-18 @ 17:40:08
URL: http://pillanlandell.blogg.se/
Postat av: monica

hoppas det snart känns bättre , jag har själv varit där ;(

2008-09-18 @ 21:54:52
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0