IRRI!!!

Jag blir så irriterad när saker o ting inte funkar !!!

jag har ett bord som ska stå (Ett barbord ) i köket.Så här har det sett ut !!!!!




Men med tanke på dessa skeptiska väggarna i min lgh så får skruvarna inge fäste.


Jag får inte ha expanderar plugg för då kan det rasa ,får inte ha an annnan sorts av plugg .Skruvarna måste visst vara ett viss´t cm långa för att den ska få ett visst grepp . Nu har jag några få av varje sort men tydligen inte den rätta !!!
Ibland ,ibland så önskar jag att jag hade en till att dela detta problem med . Som ibland kunde ta över när mina känslor går till överstyr !!!
Visst katten är där o kollar intressant ,men det kommer inte nå direkta lösningar från hans lilla mun . Men han är med o det tycker jag är trevligt med lite sällis -.

Men jag inser återigen att jag har ett förbannat arbetshumör !!!! Blä !!!
Ja ja det ska upp
fast då kommer nästa problem ,jag ska ju tapetsera snart så är det egentligen nån ide att fikxa upp bordet nu !!
Å finns det någon som är villig att hjälpa till att tapetsera !! Anyone !! call me!! 07....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är attans att du bor så långt bort... Annars kunde jag ha hjälpt dig att tapetsera... Är ganska bra på det :D.. Fast jag är förstås inte ett dugg lång mörk och mystisk.. ha ha ha.. // Kram på dig

2008-09-14 @ 17:17:39
Postat av: Petra

Ja det va jag ovan // Sol

2008-09-14 @ 17:18:42
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0