Jaha mån..nä jag menar Tisdag

Just så ja!!
igår var en dag som var både tuff i sinnet o i kroppen en skön dag .
Först jobbade jag sedan for jag hem åt,o sedan till träning .Helax! Fd Step-In.
Körde först snabb prommis i 15 min (lite Ja jag vet !) sedan styrke på benen. Skönt !! 
Jag råkade även på ett spöke på träningen .Trodde faktiskt inte på dom förräns igår . Busa ??!!! What !!??
Efter det så solade jag ,duschade  o sedan till ett fik för att kaffesitta med Åsa. Härligt !!  

Det var första dan med steg räknaren igår . Å det blev bara 6050 steg , Man ska ju ta minst 10000 st om det ska vara bra !!  idag kl 12.24 så har jag tagit 5225 st !! Bättre va ???? Så till kvällen lär det bli minst 10000 för att prommenera över bron gör underverk !!

Fick även kontakt med min hyresvärd , ska få kolla på nya mattor till våtrummet .Så nu blir det snyggt hemma hos ,mig .Välkomna o kOlla !!!!

Återkommer senare !!

Kommentarer
Postat av: monica

va duktig du er!

full fart på dig kram

2008-09-30 @ 12:41:38
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Dotter

HAHAH, seriöst frågar han fortfarande om busning ? HAHAHA inga kommentarer.

2008-09-30 @ 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0