Kvällen

Så det blev en middags bjudning hos mina kompisar Åsa O Nicke . Han ringde o frågade om jag var lite sugen på lite mat o vin .. vet ni vad jag svara ; Absolut .. tänkte då i mitt stilla sinne vinet ska bli super gött att stoppa i sig så även maten , .
 Det blev inte bara mat o vin som jag blir bjuden på ,utan dit körning med !!!
Hem fick jag fixa själv .. Tala om att få det lyxit ..
Å alla ni som läser både Åsa s o min blogg så vill jag varken dementera el bekräfta det hon säger om min vimsighet . Vad jag kommer ihåg så har inte jag gjort det iaf ..? Om hon nu har skrivit om det !!
 
Jo jag har även varit på BB o tala om att vara otroligt vacker det lilla flickebarnet..Mitt Underverk !!


Och mamman blev otroligt glad över kortet som Malin hade gjort ..
Bilder kommer sedan när jag har hittat sladden !!
Kram då !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0