oj !! vad har hänt !

jag fick ett mess igår av min lillbästis mamma.. hon o mamman ville komma till mig o naturligtvis så bjöds det på middag !!
Väldigt ovanligt att jag får bjuda eller rättare sagt att jag bjuder . Det brukar vara tvärtom ..
Men min lillbästis åt egen mat som finns på burk . Mamman Åsa fick äta kycklingtaco  mumsigt !!

Jag får så himla mycket gjort nu när jag inte har nån dator hemma . Det är tvättning av fönster o skurning av golv ,höstmys till helgen ,en hel del prommisar . Så att vara utan dator är inte helt galet !!

Kram på re´

Kommentarer
Postat av: Nicke svarar

Ja.... ja hoppas att det smakade...hmmm...=)

2008-09-25 @ 14:34:59
Postat av: Petra

Det är alltså datahaveri som behövs för att få något gjort hemma, hmmmmm, ingen dum idé :D// Sol

2008-09-26 @ 10:57:08
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0