Sönfuckingfinadag !!!!!

välkommen du fuckingfina dag !!

Varför just en sån här nice dag skulle jag vakna upp med världens huvudvärk o snabblars snorig !!
Idag var ju dagen då jag skulle städa o torka fönster o prommenera ,fara Till Tina . HHHMMmmmm ....

Det ska gå !!!

Iaf så var jag å min äldsta dotter o kollade på en laptop till mamman igår,för idag så ryker denna dator .
Ut med dig bara !!!
from idag så kommer jag att bli utestängd ifrån cybervärlden .....HUUUUUUrrrrr ska det gå !!?? :)

Det går det med .. Ni som vill surra med mig får ringa ,ni andra får vänta tills jag jobbar för då kommer det inlägg ,fast inte alltid !!!

Ses då sönfuckingfinadag !!!!!

Kommentarer
Postat av: monica

krya på dig ! hitta du data ? dom har bra erbjudande på phonehouse nå om du inte ska ha en racer data -;)

2008-09-21 @ 18:10:20
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: Petra

Fast hallå, hur länge blir du borta???

Å du, krya på dig// Sol

2008-09-21 @ 20:44:51
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0