Stjärten värker ..

japp minsann så blev det :
Efter en dag av sittandes utbildning inom hur man kan få pedagogerna på förskolan att utveckla sig framåt å se barnet i sin utforskande miljö på rätt sätt. Och att dokumentera på det rätta sättet med bilder o till viss mån video o få det att se intressant o inspererande ut för både barn o föräldrar,så värker inte bara min bak utan mitt huvud med . Om jag hade kunnat sagt att dagen slutade kl 16 så hade det varit en bra dag , nu blev det de endå fast vi slutade att lyssna aktivt kl 19 , för att sedan dra vidare mot ett nytt äventyr ,volleybollen !!

Idag tror jag att det inte kan undgå även ni helt iontresserade av sport , att pillan landell ska både vara lagledare samt tränare o kombinera detta med att spela matcher med !!!!!!!

För så står det i ST.nu .japp ( ingen direkt länk sorry ,orkade inte !! )
Jo dom ringde o frågade hur det var ,
jag svarade att vi hade startat med försäsongsträningarna nu o vi körde stenhårt . Där blev man tränaren !!

Sedan så frågade dom vilken roll jag hade i laget , nja jo jag har väl startat o ringt runt nu inför säsong å så ,Japp där blev man lagledare !!
Sedan frågade dom om hur jag kommer att göra med mitt spel med tanke på knä skadan . mmm .. jo vi får se om det funkar men visst om allt är ok o mitt knä håller som jag INTE tror så skulle jag kunna tänka mig att spela libreo ;Försvarspelare!!

 Så på dom frågorna så blev man lagledare med tränings pinnen i högsta hugg från försvarslinjen ....
JApp men man ska inte tro allt man hör !!!

I det stora hela så hade jag en super bra dag !!!

Ni då ??

Kommentarer
Postat av: Linda T

Men det låter väl bra =O) Har du inte lärt dig efter alla år att de alltid lägger till lite till det man säger.



Haft en rätt okej dag, fast det var måndag. Jobb och soft med familjen



Kram L

2008-09-08 @ 22:41:39
URL: http://killmamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Fast jag tycker att det låter tufft, tränare lagledare och spelare... Och heltidsarbetande tvåbarns mamma det är coolt... :)//Sol

2008-09-10 @ 08:02:48
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0