Träningsdag/em

Sjukt annorlunda dag !
Slutade på jobbet kl 1 ,for direkt till Åsa för att vara med henne o min lillbästis . Nicke kom hem o vi käkade ihop . sedan tog stor brudarna en prommis på en timme ,Nice !!
Efter det så var det att invänta träningen i sphl. mm .. Tjejerna sprang o hoppade o jag  tittade på , sa lite teknik grejor att tänka på  i 45 min .
 sedan tog J över inomhus träningen o då klev jag in i volleyskorna ,sjukt kul att känna på bollen fast extremt oroligt . Fast samtidigt förbannat kul !! Me lööööve den sporten !!
Hem å där väntade dottern , vi hade ett deep talk . eller jag snackade o hon tyckte mest att jag var dum i huvut o va tyst !
Så ser våra diskusioner ??ut . ja vad säger man . men jag hoppas för hennes skull att hon vaknade till . jag var till o med tvungen att göra ett litet hot . skärp dig annars ......grrrr ! Nja inte direkt så i mina öron men troligen i hennes . hon gillar inte sin mor just nu men men ..
vi får ta en dag i taget !!
Nu är det dusch o sen skönt med  sängen  .
JO .. !!!Vill säga att min katt är tame fan heltokig !!   mmm åter till det en annan gång !!

SEEYOUALL  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0