Utmanad ...

VEM ......


saknar du ??? Någon att dela min tv-dosa med ...

vill du döda ?? ..INGEN !!!! Kanske Bush..

Rörde dig sist....Min d när hon pussade mig på kinden för att säga "I love YOU " när hon for till pappan ..

vill du kittla .... mmmmmmm..kanske han som frågade om jag ville följa med fast jag inte gjorde det ...

skrek du på sist.??. Oj det var på min D i morse ..ups ...


vill du prata med ??   Elvis Presley

Vill du vara som ?? Angelina Jolie

vem sårade dig sist ?? mmmm .. kanske han som gav upp ,,, ;)

Vill du bli riktigt full med ?? oj då !!! George Clooney !!!

Gjorde dig glad sist???? MIN FB -kompis

Fick du det senaste sms:et ifrån ?? Det må vara min mamma imorse ..

Vem är vackraste på jorden ?? I sättet finns det många, men en människa som har "detet" är Angelina Jolie å mina barn är vackrast för mig ..pyss på er ...


Åsa  o helene o malin o P o LInda o Petra o Monica o mange o steffegranat o Anna får gärna ta denna om ni behagar ...  

Kommentarer
Postat av: Steffegranat

jag antog utmaningen! Kramelikram

2008-09-30 @ 20:43:05
URL: http://steffegranat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0