Vattenskada I Badrummet

Japp då hade man vattenskada då !! mmm
Härligt ! Några hantverkare har varit o känt o tryckt o luktat å mätt i mitt badrum o kommit fram till att vattenskadan är väggen mot fönstret!
HMMmmmmm..

Å hur länge får jag vara utan badrum ...
Jo  du får nog räkna med minst 1 Månad ,fasst toa o handfat blir kvar ...
Great då kan jag duscha i den då !!??
Kul att mitt i allt annnat så kommer detta .. så nu blir renoveringen i de andra rummen framskjutet .
Men pluset med detta är att jag får nyrenoverad toa o jag fårvälja ur ett visst sortiment vad som kommer upp på väggarna .. !!

fast Nisse kommer att få bo hos min mor i några veckor . trevligt för henne plus att eftersom han är en sällskaps sjuk katt så slipper hantverkarna ha honom strykandes efter sig .
En sak till som jag tycker kommer att vara jobbigt är att jag hela tiden kommer att a folk som springer i min lgh ett tag !!
Usch det hade jag inte tänkt på !!

Fast visst ,det blir bra islutändan !! 


 Serpålivetliteannorlundanupillan

Kommentarer
Postat av: monica

ååå va jobbigt . risken är att det tar längre en 1 månad bara hoppas du har det fint till julen ;)

men det er ju kul då blir det supernajs ibadrummet...

2008-09-04 @ 12:57:23
URL: http://monicasbakpunktcom.blogspot.com/
Postat av: P

Aj aj ... men om det går, se till att du får golvvärme i nya badrummet. Golvvärme är guds gåva till oss som måste kliva upp tidigt på vintermorgnarna men helst inte vill lämna sängvärmen.

2008-09-04 @ 19:09:23
URL: http://elektrohem.wordpress.com
Postat av: Martina

Nää stackars dig :) Det där är inte roligt. I min förra lägenhet gjorde dom ett stambyte medans jag bodde där, Det var ingen lek. Varje kväll fick man ta sin lilla påse med handduk och grejer och gå ner.. För att inte tala om när man vaknade mitt i natten och höll på och kissa på sig och var tvungen att klä på sig och gå ut till "toavagnen" som stod på gården.. Usch.. lider med dig!! Men du har ju iaf toalett :) Kram M

2008-09-05 @ 13:18:58
URL: http://miniofstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0