zzzzzzzzzzz

zzzzzzzzzzzzzooovvaaaaaa zzzzzzzzzzzzzzzooooovvva .. Jag älskar verkligen att sova !!
Varje kväll så nattar jag runt 9 tiden .Vissa tycker attdet är alldeles förtidigt men inte jag !
Å helst just nu vid denna årstid så kan jag lägga mig i tid ,med öppet fönster ! Regnet som slår på fönsterbradan o lite kalla vindar .. myyyyssss !!! 
fast alltid trevligt att vara vaaken men sssssssssovva är nice !!! Så nu, inte helt otippat så lägger jag mig för att kolla på tvn o somna till den !!! 

Slappa sova o mysa i sängen .. mitt bästa ställe I hela min lgh !!!  

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag äääälskar också att sova, det är bland det bästa som finns :) lägger mig också runt 9.. Nu när jag är arbetslös blir det myyycket sovande. T.o.m en aning för mkt :) Jag har jobbat på förskola, småbarns avdelning. Men tänkte nu prova något nytt.. Men det blir antagligen förskola tillslut iaf :) Kram M

2008-09-02 @ 21:41:03
URL: http://miniofstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0