112 nästa!!!!

Jag är nästan på väg att ringa larmcentralen. --Hua..!!
Det hostas hemma ,så det måste ju vara en lunginflammation, halsen är hes,det måste vara en struprörskatarr/nästan cancer .Huvudet värker,så det måste vara hjärntumör,alltså inget som man kan överleva på !!!
jag har frågat min käre sambo om han kommer att överleva denna "lätta" förkylningen,men troligen inte!!!
Det är SÅÅÅÅ synd om honom så ni fattar inte!!!! Att ALLA män är såååå förbannat sjuk när det slår till..Världen skulleinte överleva opm vi kvinnor inte skulle ha funnits...
Allt jag erbjuder är inte bra.....iofs så har jag inte erbjudit lite sex... Kommer han att tacka ja el nej!`?
Va tror ni?? ;)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag ligger ju för böveln på dödsbädden, hur kan du då tänka på sex... knappt jag klarar av att andas ens.. fast det är klart ;-) skynda dig hem, puss

2009-04-01 @ 12:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0