....

Vaknade av jag var på dåligt humör. Hur ofta händer det mig? KAnske nån gång men inte så här,känner av våren riktigt mycket nu.blir trött o seg i kroppen.Tog en prommis från Östermalm till Granlo för att möta upp Tina, (på väg dit stannade jag hos Sandra för att kola upp ryggskadan hennes ,troligen en sträckning.)som kom från Selånger/Hov.
det var meningen att vi skulle spendera lite tid i hop men det hade dykt upp en sen sak för T som hon var tvungen att passa.

Jag tog mina ben o prommenerade vidare till stan.Sammanlagt var jag ute i 2 ½ h .Skönt fast extremt blåsigt på dit vägen.Strosade i stan ett litet tag för att möta upp kärleken på OK .

Kvällen blev lugn med en go vår/sommar drink i handen . GÖÖTTTT .


Kommentarer
Postat av: Stefan

Recept:

En halv flaska gott friskt vitt vin, en skvätt russian water, häll detta i en karaff med ca. 8-10 isbitar samt tunna skivor av apelsin (med skal) fyll upp resten till toppen med kolsyrat vatten. vill man ha lite mer "sting" så kan man tillsätta en skvätt rom.



Glad sommar!

2009-04-20 @ 14:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0