hittade ...

en massa gamla bilder !!!


Amanda bara för någon månad sedan när hon lånade mitt foundation...





sedan har vi min äldsta som tog studenten för nåt kanske 2 år sedan,fan va tiden bara rinner iväg!!!!



Amanda 11 år ,nu skan hon bli 15 år i juni!!!! Återigen ,vad tog tiden vägen vägen!!!!??????

 Garderobs tiden på Oscar ,Oxå en tid som hände för längesedan. Man jobbade jämt var o varevia helg när man inte hade kidsenoch ibland även då. Slutade kl 04.00 på natten och steg upp senast morgonen därpå kl 09.30. Sällan man klev upp senare.

Nu har ävenmin äldsta börjat igen som garderobiär!!! Japp det går lixom i arv!!!


Denna tid är såååååå otroligt saknad !!!

inser nu när jag har lagt in bilderna att detta inlägg är en saknads inlägg,
Då tiden var härlig när man ser det på detta vis. men tiden jag har nu vill jag aldrig lämna,men inser oxå att om jag inte gjort allt det innan hade jag inte kommit hit i dag där jag lever!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gull amanda med smink hihi

2009-04-13 @ 09:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0