Sista dan på ön..

Idag så ska den lilla lgh urstädas helt !!!
Jag Stefan Sandra O framförallt min ÄLSKADE mor har städat ur denna lgh!!!

just nu så står allt som har med flytt mig upp i halssen.
Om jag räknar tillbaka så har vi sen i början på januari flyttat åt min bror,som flyttade till <Sthlm,min dotter som flyttade till en större lgh i slutet av samma månad ,min nuvarande kärlek Stefan från lgh han hade till den vi har nu i mitten av feb , och jag nu  .
Alla dessa flyttningar+ flyttstädningar har skett från januari till slutet av april!!!!

Vissa har varit akuta snabba o vissa lite mera lugnare, men alla har det mer el mindre slutat med att vi har slitit oss  i de grå för att hitta lösningar samt att alltid få den känslan av trött´het o grinighet.
Jag säger nej tack från och med nu till all flytt som hädanefter ska göras.

Igår när jag kom hem så var köket klart more or less skit ballt o läckert  kök. Badrummet är kaklat o där inväntas bara en rörmokare.

Nu vill jag ha helg men får invänta tyvärr en dag till.
Imorgon så ska vi fira sista april hos våra kära väänner Maria o Ola  ,,,härligt hoppas på en varm vårkväll ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0