Vad jag blir galen!!

Jag gjorde illa mitt knä som sagt vad rejält för 2 år sedan .Innan det så hade jag stukat knä bara lite granna.
men eftersom vi här i svergie har sådana bra försäkringar så anmälde jag detta till mitt bolag.
Svaret jag då fick var att de kunde inte gör anågot förräns om 2 år!!
Oki .. Mmmm

Nu har det gått mer än 2 år.och jag har skickat återigen in mina papper.
 Då för ca tre månader sa de ,Vi kan inte göra något förräns det har gått 3 månader till ..HUa ..Grr :.MMM
 
Oki nu när det hade gått 3 mån så sa de ,att de kan inte göra något än för de hade fått in massor med anmälningar . Så de skulle höra av sig sedan ..


WHAT ??? Me LÖÖÖVE THEMM...BLÄ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0