Visst blev de fest!!

I lördags så blev det party .. Vi hade ett litet party för fam + några till. Mitt Bonus barn Nellie hade fyllt 6 år ,så nu var det våran sida att fira henne--
Det blev lite tacos till alla och en massa fina presenter till Nellie. Mysigt o Tack till er som kom!!

Söndagen blev en packdag för mig. Jag har en massa kartionger numera i min gamla lgh som ska flyttas till den nya.
Det blev massor med skrot som jag hittade i föråd o garderober.
Min fråga bir då: Varför samlar man på sig så himla mycket skit ?? I alla år som man lever så får man en hel del minnen av mskn som man möter efter vägen,minns man dom mer om man har kvar ett inbjudningskort eller en gammal hatt efter dem??
Jag tycker det är märkligt iaf att man aldrig lär sig.. Och kolla i era garderober.Hur mycket är det inte bara som hänger där,som bara samlar på en massa damm??
HMMMM mmmm man kan b´li fundersam ..

Jo min far kom upp på en litet besök. han kan göra så där min käre far,. Men det är förbaskat kul att han inte ha glömt bort oss..

Vi ses !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0