NY....

Nu har jag skaffat mig en egen dator,som JOsef sa när de skaffade en: En Barbaredator...
Ha ha alltså en bärbar!!! Mycket användbar kan jag säga.Nog för att jag inte riktigt var den förste på den utan det var Stefan.Hans kommentar var.Men den här var ju en riktigt bra sak! Han har suttit o hjälpt till med en massa saker som är bra för den här datorn,säger han iaf!

Hur som haver. Jag hämtade han igår em på flyget,riktigt underbart att ses igen,nog för att han var bara borta sen i onsdags.Vi käkade å surrade tills vi hämtade Sandra o Daniel på tåget efter deras vecka på Mallis.

NU blir det mys å åter mys....

Seeya!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du skaffat en egen dator, nu kanske du uppdaterar lite oftare eller har du bara tid för kärleken du.....;)

2009-08-29 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0