Sista semester veckan!

Nu startar jag min sista semester vecka för denna här gången.
Lite av vad jag har gjort då:

Startade med att far a ned till pappa i Blekinge med alla i vår lilla familj,(ingennämd ingen glömd)
Vi var där i 10 dar! Härligt att vara där,vädret var ömsomt fint ömsomt bad,men vi hade kul o förbaskat många mil i baken blev det.
Sedan så var vi hemma i några dar för att sedan barka iväg norrut jag o kärleken. 2 nätter på hotell o igen en massa mil i baken,men vi så mycket av norra svergie.Det är att rekommendera till er nästa semestertripp!! 

Solen har varit lite fram å åter med tycker jag,där är jag lite besviken på att det inte blev så mycket bad som jag hoppades på. 
Men men man kan inte få allt..Vi tog faktiskt vara på den härlig sommaren i juni när vi var och kvällsbadade mer el mindre var dag!!! :) 
Men snart är man ledig igen,inom kort! En ny mysig och härlig period i mitt liv ska det komma:....

SEE YA !!!

Kommentarer
Postat av: Helene Taflin

Semester igen på gång???

2009-08-03 @ 22:36:27
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=taflin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0