Veckan...

Usch så fort det går utan att jag förstår det. Ingen uppdatering har ni fått ,så nu kanske:

Måndags ehh kom inte riktigt ihåg...jo! För bövelen.Stefan o Pappa tapetserade Amandas rum,shit snyggt! Bildbevis kommer..Jo vi var ut på Granön med Maria o Ola med deras båt! Härligt värre kan jag tycka...
Tisdag mer tapesering denna gång vardagsrummet,även där kommer det bildbevis.
På kvällen for vi till Löran för att intaga en super måltid på Sillmans även där kommer det bildbevis....Alltså vilken god middag. Jag tog havsgryta ,tror jag att det hette.Amanda sa att hon inte hade ätit sådan god räkmacka i hela sitt liv! Det är förbannat bra betyg..
Onsdag..ehhh..For på Birsta för att inhandla lite små detaljer till min LILLA våning,sedan var det mys pys i hemmetslugna vrå.
Tordags..eh alltså det var bara igår och jag kan knappt komma ihåg.... Jo Vi for på Blåbergstippen i det underbara badvdret..Gissa om jag vart nå glad! NOt!! For iofs ut på berga med lite picknick på em för att slappa..
Idag: Så blier det bad..Vart ? ehh vet inte vi får se...

Bilder kommer som sagt va på lgh nya utseende!!

jo Monica .det är sant""""!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0