Gratulerade..

Maria på sin eftermöhippa!!!


Vi var till Vesterlunds i går em för att gratta dem. De har som sagt var gått å gift sig!!! Mysigt och lugnt med de sina nära familjemedlemmar..

Innan det så var vi och handlade lite julisar. Äntligen så är man nästan klar innan dagen innan julafton.Annars så brukar det vara med mig att jag handlar allt dagen innan bara för att få känna lite extra stress. Som man inte har nog med det endå !!

Idag så gick jag hem från jobbet med en j-ligt ont rygg samt att nog f-n vet jag vart jag hara fogarna nånstans. Å jag som verkligen vill jobba in i det sista! Det kan gå ..

Så imorgon blir jag hemma i hemmetslugna vrå. Nån som vill ha kaffe? . Kom hit o för att surra lite kanske !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0