Hänt I Veckan!!!

Med en stor frånvaro här så kan jag säga att jag inte har varit det hemma. Vi har varit här och fixat och trixat inför julen som komma skall. Alla julisar är nästan klar,nån idag och nån imorgon.
Julmaten håller på att göras i etapper. Först har det bakas och gjort lite julgodis ,sedan blev det köttbullar och nu revbenspjällen.
För blir man 15 pers som kommer hit till oss så måste deet finnas lite att äta av.

Fredags så var jag på besök hos bästa Åsa o Sanna. Där gjordes det godis ,jag smakade inget alls;)
Lördags så kom bästa Åsa till oss för nu skulle det fota på mamma magen min,ett kort finns ute redan på pyret bloggen.
Stefan o Jag på alla kort nakna med koncentrationen på magen,åtminstone jag ;)
Söndags så var det lite klappar och mat som inhandlades. mmmm..kul och gott !!
Och igår så kom min far o min bror upp . Härliogt nu är allt snart färdigt och nu kan julen komma.



God  JUL PÅ er !!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Även min koncentration var på magen! :)

2009-12-22 @ 13:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0