klappar klappar imassor men vart är de nu..?

Vi hade säkert som många andra en hel del klappar under våran numera barrande gran.
De stod och de låg där,fint inslagna var de med. I både guld gult och greddelin,med både snören och rosetter.

Men nu när jag tittar så är det helt borta. Några månaders planering i vad alla ska få är som bort blåst bara på några minuter sen tomten var här!
Tänk allt slit vi har gjort för att få våran gran så prydlig o fin med en massa klappar under, som sen bara försvinner på nån enstaka minut. Min undran är då ska tomten verkligen komma för att förstöra den så prydliga granen och det sker ju inte bara en jul utan tamefan varje jul !!!

Och vad jag kommer ihåg så stod mitt namn bara på några av de som låg där.. Äsch så ini bombens tråkigt!

Vi har nu en fundering till och den är om vi ska redan nu kasta ut den så härliga barriga gran som styår där så fint i vardagsrummet och barrar!
När ska man kasta ut den ?
God julhelg på er ! Tjing!!!!

Kommentarer
Postat av: Monica

typ idag så slipper den barra mera;) god fortsättning

2009-12-26 @ 14:01:26
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Men pyss på er! Jag ses gärna nåt SNART!! :) God fortsättning när ni hittat fram under allt julpapper å snören...

2009-12-27 @ 22:14:22
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0