Blev blöt!!!

Simmade inte riktigt 40 längder som jag brukar göra.
Hade så himla mycket att surra med Maria om.det var allt från det privata till det jobbliv o den middag vi ska ha i morgon.
så vi simmade o surrade och Jag fick en hel del kallsupar .. host o krax hela simturen!!!!!!

Men efter det så blev det en bastu meden hel del finsktalande kvinnor i som igen o igen kastar vatten på aggregatet så vi vanliga svenssons va tvungna att fly ifrån och andas luft utanför!!!!1!!!!!

Sedan så blev det en liten härlig o underbar solning .. That was a long time ago !!!!

Alltså en härlig skön o mys pys kväll!!!! 

Nu sitter jag o planerar middagen imorgon som vi ska ha med våra goa vänner <Maria o OLa i morgon.
Samt att helt appropå så ska min far komma på en av sina snabbvisistar som han kan göra lite titt som tätt!!! 

Skulle ev få llite Åsa besök med men jag må kanske tacka nej med tanke på att lgh inte dammsugas av sig själv
 samt att det nån J-EL !! som måste låna min säng o äta från mina tallrikar utan att bädda o diska när jag är på jobbet !!!! 
Erkänn .. Vem är det ????????


Stefan kommer i morgon shit va skönt !!!!!!!!


Hoppas alla ni ha en trevlig kväll. Själv så ska jag strax pysa ned i sängen !!!!!

Pyss på er !!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0