Flytt...

kartongerna hos Stefan blir mer o mer el blir de mindre o mindre, mmmm.. Hoppas att flyttdjävulen kommer o hälsar på snart så det inte är bara köksdjävulen som helar tiden spökar.!!!

.......

köket som vi ska ha är ett högblankt vit kök med mörkt golv till som är numera from idag bestämt hur o vilket golv det ska vara.
Bänkskivan är inte riktigt klart än för när vi tror att vi har bestämt oss så hittar "vi" alltid ett nytt förslag. Å jag som trodde det var jag som var tjej o inte kunde bestämma mig!? ;)
 (tagen bild) Kaklet som vi ska ha på väggen är vitt .

det kommer att bli skit snyggt !! När allt är bestämt o på plats!!! Å jag inte har sååå förbannat ont i magen över detta som ksa fixas o sonas .. så kommer det tillslut att bli perfekt !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0