helgen som var..

Så åkte den blivande familjen till Klimpfjäll. Det var jag ,Stefan ,Amanda och Nellie.
Vi åkte på fredgsmorgonen kl 8.Körde hela dagen på dessa små/snöiga  vägar.Last bilar som kom farandes i hög fart.mmm..Men har man en bra förare så funkar allt !!

När vi kom fram så stuvade vi in allt istugan ,tände brasan o gick ut för att åka madrassrace!!! Om det var någon som vann så var det nog...JAG!!!!! Kvällen så blev det go mat o massor med vin!!! Mumma.

Dagen efter följde ungefär likadnat förutom en prommis. Helgens temperatur höll sig stadit runt 20-25 minus grader!!! brrrr!!!!
Det blev en hel del samkväm o mys.Samt att ett av barnen slickade på nå kallt ute!!! Inte den minsta ,inte den näst minsta utan den som är näst äldst!!!!
Gissa om HAN fick sår !!! Skyll sig själv!!!! Ha ha ha .
.Alla vi mös men jag tror helt ärligt att Amanda stortrivdes!!! Fast det nte fanns tv kanaler o katt!!!!!

Hemfärden blev en hel del vakande öga på vägen åkandes!! Snörök o dåligt väglag.När vi äntligen kom nästan fram så möttes vi av 2 hästrymmlingar som vi föste framför oss ett bra tag!!!

Ja men förbenat roligt o massor med mys o prat! Var denunderbara helgen!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det var ju jag som vann madrass racet ju... Var du tvungen att skriva att jag slickade på stolpen? hahahahaha kidsen gillade det ju ;-)

2009-02-11 @ 12:55:56
Postat av: Linda

haha =) Låter som en kall men mysig helg i fjällen.



Hälsa familjen - Kram

2009-02-11 @ 17:27:44
URL: http://killmamman.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0