igår..

Det var en stillsam o lugn kväll hemma hos mig .Det vankades tårta o pajer av alla dess olika slag.
Mina bägge döttrar hade jag fått Elvis nya Cd samling ..Puss de vet precis vad jag vill ha.
Av min mor lakan o min syster en snygg ljus stake. v min bästaste kompis Maria m fam Ett busskort ..Ha ha ha ha  Äntligen !! Som hon har tjatat på mig att jag ska köpa ett kort för det är mycket billigare o det är inte bara detta år hon har tjatat.Vi har ju liksom kännt varandra i nästan 10 år nu !!!! Så äntligen !!

Av min ärlek fick jag en underbar resa till Prag !! Jag ska äntligen få åka till Prag .Denna stad som jag har längtat till Oj oj oj .. Det ska bli gudomligt Underbart !!!

Gårdagen 9innehöll massor med samtal o mess .. Så tack alla ni som kom ihåg mig på min Dag !!!!!
Puss på er !!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du glömde tårta och blommorna ;-) hahaha

Tack för en fin dag! Och grattis igen sötnos

2009-02-10 @ 10:43:20
Postat av: Malin

Men Grattis i efterskott gaddämitt! =D

2009-02-11 @ 11:30:36
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0